MİNECRAFTTURK.NET GÜNCELLENDİ HOŞ GELDİN!

Minecrafttürk'e kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

MUZİPLİK TAMAMLANDI!
minecrafttr aramıza katil!
batihost minecraft server kirala
MinecraftTR Reklam Alanı
MinecraftTR Reklam Alanı
MinecraftTR Reklam Alanı
  • MinecraftTURK.NET Discord Sunucusu

    Discord sunucumuza katılın ve MinecraftTR ve Minecraft hakkında tüm güncel Haber ve Gelişmeleri öğrenin güncel kalın.

    Buraya tıklayarak aramıza katıl.

Paylaşım Top skript

BloodyX

Site Yöneticisi
Konu Sahibi
Reklam Yöneticisi
Katılım
25 Aralık 2020
Mesajlar
7
Öncelikle herkese merhaba dostlar spigotmc de gezerken dikkatimi çeken bir skripti sizler için paylaşmak istedim.
Kod:
# options

options:
    command: balance_top # command to show the top ladder.
    permission: top.use # permission for top command.
    prefix: &e&lTOP &8| &f # prefix for top messages.

# code, don't change it if you don't know what you're doing

command /{@command}:
    permission: {@permission}
    trigger:
        loop {kills::*}: # replace kills instead your variable, example: &e%{player.time::*}% instead of &e%{kills::*}%
            add 1 to {_size}
            if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
                set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
            else:
                set {_n} to 0
                loop {_size} times:
                    set {_n} to {_n}+1
                    {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
                    set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
                    stop loop
        wait 1 tick
        set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
        loop {_low.to.high.list::*}:
            set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
            set {_n} to {_n}-1
        wait 1 tick
        message "&f&m------------&r Top 10 users - Kills &f&m------------" # title of the top message
        loop {_high.to.low.list::*}:
            add 1 to {_result}
            send "&b%{_result}%. &f%loop-value%&7: &e%{kills::%loop-value%}% kills" # replace kills instead your variable, example: &e%{player.time::%loop-value%}% instead of &e%{kills::%loop-value%}%
            if {_result} is 10:
                stop
Komutlar:
- /balance-top En üstteki merdiveni göster (Bu komutu kodda değiştirebilirsiniz).
Bu komut dosyası bir değişkenin tepesini oluşturur. Varsayılan olarak, değişken {kills::%player%} şeklindedir, ancak bunu kodda değiştirebilirsiniz. Ayrıca, merdiven tahtasındaki oyuncu sayısını (Varsayılan 10'dur) ve mesajları değiştirebilirsiniz.