MİNECRAFTTURK.NET GÜNCELLENDİ HOŞ GELDİN!

Minecrafttürk'e kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

MUZİPLİK TAMAMLANDI!
batihost minecraft server kirala
  • MinecraftTURK.NET Discord Sunucusu

    Discord sunucumuza katılın ve MinecraftTR ve Minecraft hakkında tüm güncel Haber ve Gelişmeleri öğrenin güncel kalın.

    Buraya tıklayarak aramıza katıl.

Skript Ustaları İçeri!

MinecraftTURK.net Reklam Alanı

factionacicam

Konu Sahibi
Katılım
7 Ocak 2022
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba faction sunucum için görev skripti buldum skript güzel ama hiç anlamadığım için düzenleme bilmiyorum buna Bir tane de lapis görevi eklencek 2000 lapis kırdığında yine yukarda gibi anahtar vercek çok memnun olurum yapılırsa.
Kod:
options:
    prefix: &6Görev &8&l»
    zombi: 11
    oyuncu: 10
    tas: 2500
    iskelet: 105
    inek: 110
    domuz: 100
    
on join:
    delete {gorev.%player%}
    delete {kirdi.%player%}
    delete {oldur.%player%}
    delete {oldurdu.%player%}
    
command /görev:
    aliases: gorev
    trigger:
        open chest with 4 rows named "&8&l» &rGörev Menüsü" to player
        wait 10 ticks
        format slot 0 of player with paper named "&6&lGörev Bilgi" with lore "&8&l» &7Göreviniz hakkında bilgi almak için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "görevbilgi"]
        format slot 27 of player with book named "&c&lNOT" with lore "||&8&l» &7Istediğin görevi alarak ödüller kazanabilirsin.||&8&l» &7Aynı anda birçok görev alınamaz." to close
        format slot 8 of player with paper named "&c&lÇık" with lore "||&8&l» &7Girdiğin görevden çıkmak için &e/görevdençık &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "gorevdencik"]
        format slot 11 of player with 48 named "&6Yosunlu Taş Kır" with lore "||&dÖdüller||&8* &a4.000.000 &7oyun parası||&8* &a1 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &eAltın Kutu||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:tas"]
        format slot 12 of player with cooked beef named "&6Inek Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a5.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:inek"]
        format slot 13 of player with rotten flesh named "&6Zombi Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:zombi"]
        format slot 14 of player with Bone named "&6Iskelet Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:iskelet"]
        format slot 15 of player with diamond sword named "&6Oyuncu Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a15.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:oyuncu"]
        format slot 20 of player with cooked porkchop named "&6Domuz Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a7.500.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:domuz"]
        format slot 35 of player with red glass pane named "&cKapa &6&l➥" with lore "&7&oMenüyü kapamak için tıklayın." to close
        
        
        
# Görevden çık
        
command /görevdençık:
    aliases: gorevdencik
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is set:
            delete {gorevsureci.%player%}
            delete {gorev.iskelet.%player%}
            delete {iskelet.oldurdu.%player%}
            delete {gorev.inek.%player%}
            delete {inek.oldurdu.%player%}
            delete {tas.kirdi.%player%}
            delete {gorev.tas.%player%}
            delete {zombi.oldurdu.%player%}
            delete {gorev.zombi.%player%}
            delete {oyuncu.oldurdu.%player%}
            delete {gorev.oyuncu.%player%}
            delete {gorev.domuz.%player%}
            delete {domuz.oldurdu.%player%}
            send "{@prefix} &7Başarıyla görevden &cçıktın" to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir görevde değilsiniz." to player
            
# Görev Bilgi
            
command /görevbilgi:
    aliases: gorevbilgi
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is set:
            if {gorev.tas.%player%} is set:
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp edit &7de &b{@tas} &7yosunlu taş kırmak." to player
                send "&7Senin şu ana kadar kırdığın yosunlu taş sayısı &6%{tas.kirdi.%player%}%" to player   
            if {gorev.inek.%player%} is set:   
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp pasifmob&7 da &b{@inek} &7inek öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün inek sayısı &6%{inek.oldurdu.%player%}%" to player   
            if {gorev.zombi.%player%} is set:   
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@zombi} &7zombi öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün zombi sayısı &6%{zombi.oldurdu.%player%}%" to player
            if {gorev.iskelet.%player%} is set:   
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@iskelet} &7iskelet öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün iskelet sayısı &6%{iskelet.oldurdu.%player%}%" to player
            if {gorev.oyuncu.%player%} is set:
                send "{@prefix} &7Görevin &b{@oyuncu} &7oyuncuyu öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün oyuncu sayısı &6%{oyuncu.oldurdu.%player%}%" to player
            if {gorev.domuz.%player%} is set:
                send "{@prefix} &7Görevin &b{@domuz} &7domuz öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün domuz sayısı &6%{domuz.oldurdu.%player%}%" to player
        else:
            send "{@prefix} &7Şuanda herhangi bir görevde değilsiniz, almak için &6/görev &7yazmalısınız." to player
# KIRIKTAS         
        
command /görevegir:tas:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.tas.%player%} to true
            set {tas.kirdi.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on break of 48:
    if {gorevsureci.%player%} is set:
        if {gorev.tas.%player%} is set:
            add 1 to {tas.kirdi.%player%}
            set action bar of player to "&6Kırılan Yosunlu Taşlar &8► &7%{tas.kirdi.%player%}%&8/&7{@tas}"
            if {tas.kirdi.%player%} is greater than or equal to {@tas}:
                send player title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %player% 4000000"
                give a chest named "&eAltın Kutu" to player
                execute console command "crazycrates give physical buyulu 1 %player%"
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 1 %player%"
                delete {tas.kirdi.%player%}
                delete {gorev.tas.%player%}
                delete {gorevsureci.%player%}
                
                

            
# ZOMBI
                
                
                
            
command /görevegir:zombi:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.zombi.%player%} to true
            set {zombi.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of zombie:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.zombi.%attacker%} is set:
            add 1 to {zombi.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Zombi'ler &8► &7%{zombi.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@zombi}"
            if {zombi.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@zombi}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 10000000"
                give a chest named "&bElmas Kutu" to player
                execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
                delete {zombi.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.zombi.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            
# OYUNCU           
            
            
command /görevegir:oyuncu:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.oyuncu.%player%} to true
            set {oyuncu.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of player:
    attacker is a player
    victim is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.oyuncu.%attacker%} is set:
            add 1 to {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Oyuncular &8► &7%{oyuncu.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@oyuncu}"
            if {oyuncu.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@oyuncu}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 15000000"
                execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
                delete {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.oyuncu.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            
                        
# ISKELET
                
                
                
            
command /görevegir:iskelet:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.iskelet.%player%} to true
            set {iskelet.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of skeleton:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.iskelet.%attacker%} is set:
            add 1 to {iskelet.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Iskelet'ler &8► &7%{iskelet.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@iskelet}"
            if {iskelet.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@iskelet}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 10000000"
                execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
                delete {iskelet.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.iskelet.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            


    
# INEK
                
                
                
            
command /görevegir:inek:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.inek.%player%} to true
            set {inek.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of cow:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.inek.%attacker%} is set:
            add 1 to {inek.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Inek'ler &8► &7%{inek.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@inek}"
            if {inek.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@inek}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 5000000"
                give a chest named "&bElmas Kutu" to player
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
                delete {inek.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.inek.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            
    
# DOMUZ
                
                
                
            
command /görevegir:domuz:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.domuz.%player%} to true
            set {domuz.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of pig:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.domuz.%attacker%} is set:
            add 1 to {domuz.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Domuz'lar &8► &7%{domuz.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@domuz}"
            if {domuz.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@domuz}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 7500000"
                execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
                delete {domuz.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.domuz.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}