MİNECRAFTTURK.NET GÜNCELLENDİ HOŞ GELDİN!

Minecrafttürk'e kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

MUZİPLİK TAMAMLANDI!
minecrafttr aramıza katil!
batihost minecraft server kirala
MinecraftTR Reklam Alanı
MinecraftTR Reklam Alanı
MinecraftTR Reklam Alanı
  • MinecraftTURK.NET Discord Sunucusu

    Discord sunucumuza katılın ve MinecraftTR ve Minecraft hakkında tüm güncel Haber ve Gelişmeleri öğrenin güncel kalın.

    Buraya tıklayarak aramıza katıl.

Paylaşım Sanal kırıştaş makinesi

OmerTurkes

Heliosnw.batihost.net / Çok Yakında Sizlerle...
Konu Sahibi
Katılım
24 Ekim 2019
Mesajlar
71
Merhaba arkadaşlar bugun sizlere sanal kırıştal skriptini tanıtıcam ultra mega opskyblock larda kullanılabilecek bir skript fazla uzatmadan konuya geçelim. Not: Skripti ben yazmadım.

Komutlar:
- kırıktaş = Ana kırıktaş menüsünü açar bu menüde Ana bilgiler yer alır
1201

-kırıktaşyardım = Kırık taş Admin menüsünü açar
1202

JavaScript:
variables:
    {kiriktas::%player%}=0
  
options:
    p: &b&lSanal &e&lKırıktaş &8»
    sure:1 hours #Ne kadar sürede versin. Süreler: day veya days=gün/hours=saat/minutes=dakika/seconds=saniye. 30 ayarladığınız sayı. Örnek olarak 15 hours yaparsanız; 15 saate bir aşağıda ayarladığınız kadar item vericektir.
    kacadet: 16 #Üste ayarladığınız sürede kaç adet versin.

command /kırıktaşyardım:
    trigger:
        send "" to player
        send "&8&l&m---------------------------------------------" to player
        send "                        &d&lDSanal Cobblestone" to player
        send "" to player
        send "&a/kırktaş" to player
        send "&fKırıktaş Menüsünü açar." to player
        send "" to player
        if player has permission "admin.kiriktas":
            send "&a/adminkırıktaş <oyuncu> <ekle/sil/sıfırla> <değer>" to player
            send "&fOyuncudan sanal kırıktaş ekleme, silme ve sıfırlama yapabilirsiniz." to player
            send "" to player
            send "&a/kırıktaşhsıfırla" to player
            send "&fBütün oyuncuların Sanal Kırıktaşını sıfırlar." to player
            send "" to player

command /kırıktaş:
    trigger:
        open chest with 3 rows named "Sanal Kırıktaş" to player
        wait 1 tick
        format slot 11 of player with chest named "&cKırıktaş Miktarın" with lore "&e%{kiriktas::%player%}%" to close
        format slot 13 of player with book named "&e&lKullanımı" with lore "&fSiz oyunda durdukça ||&fdakikada {@kacadet} adat cobblestone üretir.||&fMenüler yardımıyla, kırıktaşı envanterinize getirebilirsiniz" to close
        format slot 15 of player with cobblestone named "&cKırıktaş Al" with lore "&eTıkla ve kırıktaş al." to close then run [make player execute command "kırıktaşmenual"]
      
command /kırıktaşmenual:
    trigger:
        wait 0.2 seconds
        open chest with 3 rows named "Kırıktaş Al" to player
        wait 1 tick
        format slot 9 of player with cobblestone named "&aKırıktaş Al" with lore "&e64 Adet &8= &e1 Stack" to close then run [make player execute command "kırıktaşk al64"]
        format slot 10 of player with cobblestone named "&aKırıktaş Al" with lore "&e128 Adet &8= &e2 Stack" to close then run [make player execute command "kırıktaşk al128"]
        format slot 11 of player with cobblestone named "&aKırıktaş Al" with lore "&e192 Adet &8= &e3 Stack" to close then run [make player execute command "kırıktaşk al192"]
        format slot 12 of player with cobblestone named "&aKırıktaş Al" with lore "&e256 Adet &8= &e4 Stack" to close then run [make player execute command "kırıktaşk al256"]
        format slot 13 of player with cobblestone named "&aKırıktaş Al" with lore "&e320 Adet &8= &e5 Stack" to close then run [make player execute command "kırıktaşk al320"]
        format slot 14 of player with cobblestone named "&aKırıktaş Al" with lore "&e384 Adet &8= &e6 Stack" to close then run [make player execute command "kırıktaşk al384"]
        format slot 15 of player with cobblestone named "&aKırıktaş Al" with lore "&e448 Adet &8= &e7 Stack" to close then run [make player execute command "kırıktaşk al448"]
        format slot 16 of player with cobblestone named "&aKırıktaş Al" with lore "&e512 Adet &8= &e8 Stack" to close then run [make player execute command "kırıktaşk al512"]
        format slot 17 of player with cobblestone named "&aKırıktaş Al" with lore "&e576 Adet &8= &e9 Stack" to close then run [make player execute command "kırıktaşk al576"]
      
command /kırıktaşk [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "al64":
            if {kiriktas::%player%} is bigger than or equal to 64:
                remove 64 from {kiriktas::%player%}
                give 64 cobblestone to player
                send "{@p} &a64 adet Kırıktaş envanterinize eklendi" to player
            else:
                send "{@p} &cYeterli miktarda Kırıktaşınız yok." to player
        if arg 1 is "al128":
            if {kiriktas::%player%} is bigger than or equal to 128:
                remove 128 from {kiriktas::%player%}
                give 128 cobblestone to player
                send "{@p} &a128 adet Kırıktaş envanterinize eklendi" to player
            else:
                send "{@p} &cYeterli miktarda Kırıktaşınız yok." to player
        if arg 1 is "al192":
            if {kiriktas::%player%} is bigger than or equal to 192:
                remove 192 from {kiriktas::%player%}
                give 192 cobblestone to player
                send "{@p} &a192 adet Kırıktaş envanterinize eklendi" to player
            else:
                send "{@p} &cYeterli miktarda Kırıktaşınız yok." to player
        if arg 1 is "al256":
            if {kiriktas::%player%} is bigger than or equal to 256:
                remove 256 from {kiriktas::%player%}
                give 256 cobblestone to player
                send "{@p} &a256 adet Kırıktaş envanterinize eklendi" to player
            else:
                send "{@p} &cYeterli miktarda Kırıktaşınız yok." to player
        if arg 1 is "al320":
            if {kiriktas::%player%} is bigger than or equal to 320:
                remove 320 from {kiriktas::%player%}
                give 320 cobblestone to player
                send "{@p} &a320 adet Kırıktaş envanterinize eklendi" to player
            else:
                send "{@p} &cYeterli miktarda Kırıktaşınız yok." to player
        if arg 1 is "al384":
            if {kiriktas::%player%} is bigger than or equal to 384:
                remove 384 from {kiriktas::%player%}
                give 384 cobblestone to player
                send "{@p} &a384 adet Kırıktaş envanterinize eklendi" to player
            else:
                send "{@p} &cYeterli miktarda Kırıktaşınız yok." to player
        if arg 1 is "al448":
            if {kiriktas::%player%} is bigger than or equal to 448:
                remove 448 from {kiriktas::%player%}
                give 448 cobblestone to player
                send "{@p} &a448 adet Kırıktaş envanterinize eklendi" to player
            else:
                send "{@p} &cYeterli miktarda Kırıktaşınız yok." to player
        if arg 1 is "al512":
            if {kiriktas::%player%} is bigger than or equal to 512:
                remove 512 from {kiriktas::%player%}
                give 512 cobblestone to player
                send "{@p} &a512 adet Kırıktaş envanterinize eklendi" to player
            else:
                send "{@p} &cYeterli miktarda Kırıktaşınız yok." to player
        if arg 1 is "al576":
            if {kiriktas::%player%} is bigger than or equal to 576:
                remove 576 from {kiriktas::%player%}
                give 576 cobblestone to player
                send "{@p} &a576 adet Kırıktaş envanterinize eklendi" to player
            else:
                send "{@p} &cYeterli miktarda Kırıktaşınız yok." to player     
        if arg 1 is not set:
            send "{@p} &cSöylenilen miktarda, cobblestone seçemedimiz." to player
      
command /adminkırıktaş [<offline player>] [<text>] [<number>]:
    permission: admin.kiriktas
    permission message: &cYetkiniz yetersiz!
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is "ekle":
                if arg 3 is set:
                    add arg 3 to {kiriktas::%arg 1%}
                    send "{@p} &f%player% &cadlı yetkili, &f%arg 3% adet &csanal kırıktaş ekledi." to arg 1
                    send "{@p} &f%arg 1% &cadlı oyuncuya, &f%arg 3% adet &csanal kırıktaş eklediniz." to player
                if arg 3 is not set:
                    send "{@p} &cMiktarı girmediniz."
            if arg 2 is "sil":
                if arg 3 is set:
                    remove arg 3 from {kiriktas::%arg 1%}
                    send "{@p} &f%player% &cadlı yetkili, &f%arg 3% adet &csanal kırıktaş sildi." to arg 1
                    send "{@p} &f%arg 1% &cadlı oyuncuya, &f%arg 3% adet &csanal kırıktaş sildiniz." to player
                if arg 3 is not set:
                    send "{@p} &cMiktarı girmediniz."
            if arg 2 is "sıfırla":
                set {kiriktas::%player%} to 0
                send "{@p} &f%player% &cadlı yetkili, &csanal kırıktaşınızı sıfırladı." to arg 1
                send "{@p} &f%arg 1% &cadlı oyuncunun, &csanal kırıktaşını sıfırladınız." to player
            if arg 2 is not set:
                send "{@p} &fekle/sil/sıfırla"
        if arg 1 is not set:
            send "{@p} &cOyuncu ismi girmediniz."
          
command /kırıktaşhsıfırla:
    permission: admin.hsfırıla
    permission message: &cYetkiniz yetersiz!
    trigger:
        loop all players:
            set {kiriktas::%player%} to 0
            send "{@p} &f%player% &cadlı yetkili, herkesin sanal kırıktaşını sıfırladı." to players
          
every {@sure}:
    loop all players:
        add {@kacadet} to {kiriktas::%loop-player%}

Paylaşım hoşunuza gitti ise beğeni atmayı unutmayın.