Paylaşım Oyuncu Bilmece v1

Burak Aydemir

Editör
Editör
1389


Kısaca bahsedeyim

Oyuncu bilmece skripti extra bir oyun gibidir yani insanlar eğlensin diye yapılmıştır.
Çok oyuncu olan sunucularda samanlıkta iğne aramak gibi olacagı için bir süre belirtmedim 15 dakikada bulabilen bulsunki yeni oyuna geçmeden :D
Benim düşüncem keyifli bir skript fakat bazılarınıza göre hoş gelmiyebilir.
Umarım beğenirsiniz!


Ayarlar:
1390


Mesajlar :
1391


Not: Daha tam denenmediği için hata çıkabilir ki ne yazıkkı yanlızım :D daha doğrusu kimseyi çağırmak istemedim localhost
olduğu için zaten yeterince kasıyordu umarım bi sıkıntı çıkmadan kullanırsınız zaten hata çıkmaması için dikkat ettim.


İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.


İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.


Not: Addonları fazla fazla verdim ne işe yarıyor merak edip öğrenirsiniz diye bende tam hepsinin ne işe yaradığını bilmiyor olsamda :D


Addonlar:

SkQuery
skDragon2dev
skRayFall_v1.8
skript-yaml
TuSKe 1.8.3-PikachuPatch-v3
WildSkript


JavaScript:
on load:
    wait 1 ticks
    if file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml" doesn't exists:
        create file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "kodlayan" to "  &cBurak&fAyzz &7| &cOyuncu Bilmece" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Sunucu İsmi" to "&cOyuncu Bilmece  &7&l» " in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Oyun basladi1" to " " in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Oyun basladi2" to "&eOyun basladi dogru kisiyi sohbete gir ve kazan!" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Oyun basladi3" to "&eArkadaşlarından biri olabilir bakalım kim o?" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Oyun basladi4" to " " in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Yetki mesaji" to "&cYetkin yok!" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Hata" to "&cBir hata meydana geldi yöneticiye bildirin!" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Kazandi" to "&eOyuncu Bilmeceyi kazandı!" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Secilen oyuncu" to "&cadli oyuncu seçilmişti katılımınız için teşekkür ederim!" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Tahmin süresi" to "&cTahmin süresi basladi süre bitince &lhazir&r &col! &7:" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
        set "Yetersiz oyuncu" to "&cSunucuda 3 kişi veya üstü olmadığı için oyun iptal edildi!" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    if file "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml" doesn't exists:
        create file "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
        set "OyuncuBilmece " to " BurakAyzz" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
        set " " to " " in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
        set " " to " " in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
        set "Efektler" to "Aktif" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
        set "Ses" to "Aktif" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
        set "Hediye Komut 1" to "5000" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
        set "Hediye Komut 2" to "" in yaml file "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"

on load:
    wait 5 ticks
    set {Efektler} to single value "Efektler" get of "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
    set {Ses} to single value "Ses" get of "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
    set {kodlayan} to single value "kodlayan" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {Sunucuİsmi} to single value "Sunucu İsmi" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {Yetkimesaji} to single value "Yetki mesaji" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {yanliscevap} to single value "Yanlis Cevap" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {dogrucevap} to single value "Dogru Cevap" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {Hata} to single value "Hata" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {Kazandi} to single value "Kazandi" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {Yetersizoyuncu}  to single value "Yetersiz oyuncu" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {secilenoyuncu} to single value "Secilen oyuncu" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {Oyunbasladi1} to single value "Oyun basladi1" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {Oyunbasladi2} to single value "Oyun basladi2" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {Oyunbasladi3} to single value "Oyun basladi3" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {Oyunbasladi4} to single value "Oyun basladi4" get of "plugins/OyuncuBilmece/Mesajlar.yml"
    set {hediyekomut1} to single value "Hediye Komut 1" get of "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
    set {hediyekomut2} to single value "Hediye Komut 2" get of "plugins/OyuncuBilmece/ayarlar.yml"
    
    
    
command /oyuncubilmece [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 isn't set:
            send ""
            send "%{kodlayan}%"
            send ""
            send "Amac: Oyun başlayınca aktif olan rasgele bir oyuncu seçilir ve tahmin edilmeye çalışılır!"
            send ""
            send "%{kodlayan}%"
            send ""
        if arg 1 is "baslat":
            if has permission "oyunbilmece.baslat":
                delete {_tahminsüresi}
                delete {OyuncuBilmece}
                wait 1 second
                add 30 to {_tahminsüresi}
                loop all players:
                    add loop-player to {_list::*}
                    if size of {_list::*} is more than 3:
                        set {oyuncu} to a random element out of {_list::*}
                        loop 30 times:
                            wait 1 second
                            remove 1 from {_tahminsüresi}
                            set action bar of loop-player to "%{Sunucuİsmi}% %{tahminsüresi}% &e%{_tahminsüresi}%"
                            if {Efektler} is "Aktif":
                                drawComplexCircle particle "note", RGB 5, 255, 193, center player, id "%loop-player%-efekt1", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 23, yRotation 120, zRotation 0
                                drawComplexCircle particle "note", RGB 0, 255, 0, center player, id "%loop-player%-efekt2", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 70, yRotation 10, zRotation 0
                                drawComplexCircle particle "note", RGB 255, 0, 0, center player, id "%loop-player%-efekt3", randomRotation false, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 0, yRotation 60, zRotation 0
                                drawComplexCircle particle "note", RGB 0, 0, 255, center player, id "%loop-player%-efekt4", randomRotation true, radius .8, density 20, start 0, visibleRange 100, xRotation 25, yRotation 54, zRotation 0
                            if {Ses} is "Aktif":
                                play "ANVIL_BREAK" to players at volume 100.0
                                play "NOTE_BASS" to players at volume 100.0
                                play "NOTE_PLING" to players at volume 100.0
                        stopEffect id "%player%-efekt1"
                        stopEffect id "%player%-efekt2"
                        stopEffect id "%player%-efekt3"
                        stopEffect id "%player%-efekt4"
                        wait 1 second
                        broadcast "%{Oyunbasladi1}%"
                        broadcast "%{Sunucuİsmi}% %{Oyunbasladi2}%"
                        broadcast "%{Sunucuİsmi}% %{Oyunbasladi3}%"
                        broadcast "%{Oyunbasladi4}%"
                        wait 0.3 second
                        add 1 to {OyuncuBilmece}
                        play "LEVEL_UP" to players at volume 100.0
                    else:
                        broadcast "%{Sunucuİsmi}% %{Yetersizoyuncu}%"
                        broadcast "%{Sunucuİsmi}% %{Hata}%"
            else:
                send "%{Sunucuİsmi}% %{Yetkimesaji}%"
                send "%{Sunucuİsmi}% %{Hata}%"
on chat:
    if {OyuncuBilmece} is set:
        if message contains "%{oyuncu}%":
            delete {OyuncuBilmece}
            if {Efektler} is "Aktif":
                drawWings style 7, particle1 "redstone", RGB 255, 0, 204, particle2 "redstone", RGB2 179, 0, 255, particle3 "redstone", RGB3 204, 102, 255, center player, id "%player%", angle 110, height 0, space 0.2, visibleRange 30, tps 0, second 3
            if {Ses} is "Aktif":
                play "NOTE_PLING" to players at volume 100.0
            wait 1 second
            set action bar of players to "%{Sunucuİsmi}% &e&l%player%&r %{Kazandi}%"
            wait 1 second
            set action bar of players to "%{Sunucuİsmi}% &e&l%player%&r %{Kazandi}%"
            wait 1 second
            set action bar of players to "%{Sunucuİsmi}% &e&l%player%&r %{Kazandi}%"
            execute console command "%{hediyekomut1}%"
            execute console command "%{hediyekomut2}%"
            broadcast "%{Sunucuİsmi}% &c%{oyuncu}% %{secilenoyuncu}%"
            wait 8 second
            stopEffect id "%player%"
    
every 15 minute:
    execute console command "oyuncubilmece baslat"

JavaScript:
'OyuncuBilmece ': ' BurakAyzz'
' ': ' '
Efektler: Aktif
Ses: Aktif
Hediye Komut 1: '5000'
Hediye Komut 2: ''

JavaScript:
kodlayan: '  §cBurak§fAyzz §7| §cOyuncu Bilmece'
Sunucu İsmi: '§cOyuncu Bilmece  §7§l» '
Oyun basladi1: ' '
Oyun basladi2: §eOyun basladi dogru kisiyi sohbete gir ve kazan!
Oyun basladi3: §eArkadaşlarından biri olabilir bakalım kim o?
Oyun basladi4: ' '
Yetki mesaji: §cYetkin yok!
Hata: §cBir hata meydana geldi yöneticiye bildirin!
Kazandi: §eOyuncu Bilmeceyi kazandı!
Secilen oyuncu: §cadli oyuncu seçilmişti katılımınız için teşekkür ederim!
Tahmin süresi: '§cTahmin süresi basladi süre bitince §lhazir§r §col! §7:'
Yetersiz oyuncu: §cSunucuda 3 kişi veya üstü olmadığı için oyun iptal edildi!
 
Üst